NOTICIAS
07-02-2018
ESCODI vol formar a els comerciants en Tots els canals de venda

Els experts assenyalen que en el món de l'comerç la mesuri no importa, que el determinant és l'adaptació al client i la diferenciació. Les noves tecnologies ofereixen Moltes possibilitats, Tant per a les Grans empreses com pèls Comerços de proximitat, si valorin el cambio de comportament dels Consumidors i entenen com ha evolucionat la manera de Vendre i de relacionar-se con los clients. És el que ara és Coneix com omnicanalitat: la fus de la compra en línia i fora de línia, a través de les Xarxes i presencialment. AQUEST nou concepte pretèn eliminar els fronteres entre Els Diferents escenaris de compra per crear una única experiència. La formació dels professionals dels sector és bàsica. Per aixó, l'Escola Universitària de Comerç, ESCODI, ha ofert 1 Sessió matinal anomenada "Clients, tecnologia i retail: idees clau en un entorn canviant". 200 persones hi han Assistit ( 'empresaris, professionals i Dinamitzadors del sector) Els experts Diuen que el 80% dels Consumidors ja combinin la recerca d'informació a les Xarxes i la compra en una botiga i per internet. Per aixó, la clau està en ANALITZAR el Comportament dels clients en Tots els canals a els que és Mouen. La jornada de este dimecres és el pas previ a un programa d'Especialització que s'impartirà a l'març a Barcelona.