Notícies
07-04-2022
Terrassa estrena marca turística per reforçar el patrimoni industrial i modernista

Terrassa estrena marca turística per reforçar el patrimoni industrial i modernista i posar en valor el seu caràcter únic. La nova imatge gràfica és fruit del pla de màrqueting turístic de la ciutat i estarà present en tots els productes i ofertes a partir d’ara. De fet, està previst, fins i tot, crear una escultura que s’ubicaria al centre de la ciutat. L’objectiu és promocionar Terrassa, projectant els seus valors a l’exterior. La nova marca de Turisme de Terrassa ha estat elaborada per la Consultoria de Comunicació Estratègica Pau Canaleta i és obra del dissenyador Àlex Gifreu. Compta amb una tipografia robusta que incorpora en la base les típiques voltes, tant presents a la ciutat, i els tons terrosos, que recorden tant el passat de Terrassa com el nou paviment de les àrees de vianants. La trobada també ha servit per donar conèixer dos nous vídeos relacionats amb l’oferta de turisme esportiu, natura i reunions a la ciutat. A més, s’han presentat el catàleg de rutes turístiques i guiades per al 2022, així com la guia anual de Terrassa Turisme. https://visitaterrassa.cat/