Durant el mes de gener del 2015 Integralia Mutua de Terrassa va contactar amb el Servei d'Ocupació de l'Ajuntament de Terrassa per tal d’explicar un nou projecte que portan a terme i que es denomina "Call Center" de cara a gestionar telefónicament els seus serveis . Aquest programa l'han creat conjuntament amb l'empresa DKV. L’objectiu d'aquest programa és incorporar a persones amb discapacitat severa al mercat de treball ( + d’un 65% de discapacitat física o superior al 33% en altres tipus de discapacitat ). Per tal de poder seleccionar aquest personal, la Mútua de Terrassa organitza una formació en teleoperador/a, per ensenyar a persones amb discapacitat tècniques d’atenció al client, i valorar la seva incorporació amb un contracte de treball. L'any passat vam signar un conveni de col·laboració amb el Servei d'Ocupacióp de l'Ajuntament de Terrassa per tal de derivar aquests usuaris/àries en pràctiques. Des de la signatura del conveni l’any 2015 s'han derivat a 43 persones, de les quals, se n’han contractat 18 i properament es contractarà a un altre persona.