Notícies
El neuromàrqueting i les xarxes socials, en la novena Jornada d'Emprenedoria
13-10-2017
El neuromàrqueting i les xarxes socials, en la novena Jornada d'Emprenedoria

El "Neuromarketing i social selling" serà el fil conductor que centrarà la novena edició de la Jornada de d'Emprenedoria que tindrà lloc el proper dijous 26 d'octubre, al Teatre-Auditori de Sant Cugat del Vallès. Aquest esdeveniment, que s'ha consolidat com un referent a la comarca del Vallès, està promogut i organitzat conjuntament per la Cambra de Comerç de Terrassa i l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès en el marc de la plataforma BeBusiness Sant Cugat. La jornada, que serà inaugurada a les 9 del matí per Marià Galí, president de la Cambra, i per Mercè Conesa, alcaldessa de Sant Cugat, s'orientarà especialment a l'anàlisi de les noves estratègies de màrqueting i la prospecció d'eines de gestió comercial basades en el neuromarketing i la venda en xarxes mitjançant el social selling. En aquest sentit, destaca la conferència central que obrirà la jornada i que, amb el títol de "Vine a la ment i no a la gent", anirà a càrrec d'Alejandro Hernández, expert en neuromàrqueting i programació neurolingüística.