L'empresa municipal Foment de Terrassa, SA, que gestiona el servei d'ocupació de l'Ajuntament de Terrassa, ha renovat recentment la seva imatge corporativa amb l'objectiu de reposicionar el conjunt de serveis que ofereix actualment i rellançar a través d'una campanya de comunicació amb la marca Servei d'Ocupació 360º. La campanya de comunicació es realitzarà a través de diverses accions on-line i off-line. Tot els programes i serveis que s'ofereixen en l'àmbit de l'ocupació, formació i intermediació laboral, s'executen actualment des d'una perspectiva global i integral i de manera totalment coordinada. Per aquest motiu, segons va manifestar Manuel Giménez, el tinent d'alcalde de Desenvolupament Econòmic, Indústria i Ocupació, "ara era el moment de donar un impuls al reconeixement d'aquest servei creant una marca que ho posicioni amb tots els seus valors i potencial entre les persones de Terrassa, comarca i més enllà, que poden trobar a la ciutat la seva oportunitat d'ocupació ". El concepte 360º s'associa a moltes idees per aportar una solució amb una visió global. D'aquesta manera, segons va informar ahir l'Ajuntament de Terrassa en un comunicat de premsa, amb aquesta campanya es vol donar a entendre que el fet d'estar a l'atur o voler reciclar-se, no s'afronta des d'una sola perspectiva, sinó que es fa un anàlisi completa de la ITUACIÓ de la persona per aportar solucions másefectivas.