Una nova oferta formativa específica en màrqueting digital i les tecnologies d'última generació basades en sistemes conversacionals i de gestió de dades que, dotades d'intel·ligència artificial, caracteritzen el funcionament de llocs web en el nou entorn 4.0. Es tracta d'una proposta, organitzada per la Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa, orientada específicament al col·lectiu empresarial que està dissenyada per apropar de manera molt pràctica i senzilla les noves tendències tecnològiques en aquest àmbit i oferir les claus per la seva implementació. L'oferta formativa especialitzada que s'iniciarà dins del quart trimestre de l'any està formada per tres cursos i una sessió informativa que, amb el títol de "Bots, chatbot, intel·ligència artificial, big data que té com a objectiu informar, amb una perspectiva més global, de les característiques i avantatges de les noves tecnologies que, integrades en una estratègia de màrqueting digital, són claus en la gestió dels negocis i de com les empreses poden fer el procés de transició dels seus llocs web en l'entorn 4.0, caracteritzat per una major personalització i interactivitat, i beneficiar-se de les noves tecnologies de forma efectiva.Por la seva banda, el dia 13 de novembre s'iniciarà el nou curs de "Business Intelligence & Social Selling" que està dirigit a directors de màrqueting i professionals d'aquest àmbit, com comercials, així com emprendedores.Se tracta d'un curs d'especialització dissenyat per aprendre a definir un pla estratègic digital per potenciar el branding en línia mitjançant l'ús de tècniques d'anàlisi de dades i la definició estratègica en cada tècnica digital orientat a incrementar les vendes de l'empresa.