Notícies
26-03-2021
Campanya per reactivar el comerç local i la restauració amb ganxo musical creat per Lildami

El popular cantant de trap Lildami posa música a la campanya ‘Omple’t de Terrassa’ per incentivar el comerç local i la restauració, molt tocats per les restriccions per la pandèmia. Omple’t de Terrassa, de vida, de botigues, de terrasses i de bars és el missatge de la cançó, cridada a entrar a la ment dels terrassencs. Es tracta d’una iniciativa conjunta de l’Ajuntament, les associacions de comerciants, els agents socioeconòmics i gremis com el d’hostaleria. Tots animen la ciutadania a fer despesa a la ciutat per tornar-la a dinamitzar. A banda d’aquesta campanya més visible i de les bonificacions a les taxes de terrasses i residus que ja s’apliquen des de l’any passat, l’Ajuntament treballa en l’elaboració d’un Pla d’Acció Comercial, amb quatre eixos per reactivar i promocionar el comerç local. Entre ells, un pla de xoc per reduir el nombre de locals buits i ajudar els comerços a la seva digitalització amb la col·laboració d’estudiants de l’ESCODI.